و برای او ...
6 / 5برچسب:امام علی (ع), :: 3 AM :: نويسنده : aramesh

برای کسی که ...

                      آسمان ها و زمین ، مدیون اوست ...

.

.

.
                       ... حرف های ناتمام ...

.

.

.

 تا نگاه می کنی
وقت رفتن است ....
باز هم همان حکایت همیشگی ....
لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود ....
 آی ....
آی دریغ و حسرت همیشگی ....
ناگهان ....
 چقدر زود دیر می شود ....

.

.

.

به قلم : ... aramesh ...



نظرات شما عزیزان:

محمدامیر
ساعت0:57---14 مرداد 1392
سلام عزیزم

خیلی زیبا و اشک دربیاره





زندگی شیرینه

تلخیاش واسه آدمای غمگینه

همیشه زودی دیر میشه

جوونی زودی پیر میشه

بهتره شاد باشیم

از غم دنیا آزاد باشیم

نوشته ای از محمدامیر
پاسخ: ممنون محمد امیـر


atefeh
ساعت15:05---9 مرداد 1392
واییییییییییییی چه خوب! اسم منم توش باشه هاااااااا!
پاسخ: هست هم خودت هم اسمت :)


سایه
ساعت21:22---8 مرداد 1392
اره عزیزم منتظر میمونم ... میخوام اولین نفری باشم که کتابت رو میخره
پاسخ: پول توجیبی هاتو جمع کن بانو ...


e-tanha
ساعت18:44---8 مرداد 1392
حسرت همیشگی...ناگهان چقد زود دیر می شود...

واقعا قشنگه...




پاسخ: :)


رضا
ساعت17:46---8 مرداد 1392
سلام، رنگ نوشته هات رو روشنتر کن، اینطوری خوندنش سخته
پاسخ: روشنتر ؟! سخت تر میشه که . فکر کنم اینجوری بهتر باشه :)


atefeh
ساعت16:56---8 مرداد 1392
آرامش جوووووووووون! وارد لیست ویژه ی وبم شدی دخمل... تبریک میگم

حبیب
ساعت16:15---8 مرداد 1392
آره راست میگی .میدونی من روزانه صدنفر میان وبلاگم یادم نمیمونه کی چی گفت باز شرمنده عزیز

saba
ساعت16:03---8 مرداد 1392
سلام عزیزم مرسی که اومدی وبم مطالب توام واقعا قشنگن

سایه
ساعت14:17---8 مرداد 1392
سلام عزیزم ... یه سوال ای شعر رو من قبلا شنیدم اسم شاعرش یادم نیس ولی مطمعنم قبلا شنیدم ایشون قیصر امین پور نیستش ؟
پاسخ: نه این شعر رو از یه سایتی گرفتم که از علی ضیا گذاشته بود . من هم چون شعر آماده برای این روزها نداشتم مجبور شدم این شعر رو بزارم .


سایه
ساعت13:50---8 مرداد 1392
سلام ... خب من طعم انتظار رو یدجوری چشیدم ... منتظر موندن دیگه واسه من سخت نیست .... منتظرتم ....

gole yakh
ساعت12:02---8 مرداد 1392
ممنون سر زدی

سایه
ساعت15:21---7 مرداد 1392
شما خودتون این اشعار رو می نویسید ... منم عاشق شعر نو هستم و خودمم مینویسم ... خوشحال میشم کمکم کنید پاسخ:بله عزیزم ، خودم مینویسم

saye
ساعت22:23---6 مرداد 1392
سلام ... با افتخار لینک شدید ...
پاسخ: ممنون


شاپرک
ساعت16:34---6 مرداد 1392
واقعا این متنت حقیقت داره من باهات موافقم!!!
پاسخ: یه هم فکـــــــــــــر ... :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان